Wearing a Waist Trainer

/

Stap 1

Kies een stijl

Op de meeste waisttrainers vind u meerdere rijen met lussen en ogen, die u kunt gebruiken om de waisttrainer strakker of losser te maken. Sommige trainers worden geleverd met een extra rits, anderen zijn weer verkrijgbaar met schouderbandjes of ingebouwde bh’s. En in de meeste gevallen kunt u ook nog eens kiezen voor een kleinere tailleband met klittenband. Genoeg keuze dus! Het is maar net wat u fijn vind en waar u zich gemakkelijk bij voelt.

Stap 2

Begin op de laagste stand

Omdat de meeste trainers meerdere rijen met lussen en ogen hebben, is ons advies hem eerst op een lossere stand te zetten, zodat u kan wennen aan het gevoel en als u daar behoefte aan heeft MET BELEID strakker te zetten. Doet u deze handeling te snel, kan dit een buitengewoon oncomfortabel gevoel geven.

Als u dit nog nooit eerder heeft gedaan, kan deze stap een uitdaging zijn. Het is mogelijk dat u uw adem moet inhouden of sommige vinden het makkelijker erbij te gaan liggen. Verbind vervolgens de haken om hem op zijn plaats te houden.

Stap 3

Het verbergen van de waisttrainer

De waisttrainer is zichtbaar als u lichte of dunne kleding draagt. Evenzo zal elk type crop-top de trainer blootleggen. Als u een waisttrainer gebruikt, is het verstandig om lossere, dikkere kleding te dragen. Kies in plaats van zijde of ander licht textiel voor zwaardere stoffen zoals breisels of wol. Dit zal u helpen bij het camoufleren van de waisttrainer.

Stap 4

Niet te lang door dragen

Het wordt afgeraden om ‘s avonds of in het weekend een waisttrainer te gebruiken. Sommige mensen gebruiken het bijvoorbeeld alleen op kantoor, en anderen puur voor het sporten. Sommige stellen voor om het 8 tot 10 uur per dag te dragen, anderen weer 2 tot 3 uur per dag, Het is echter even uitzoeken wat u zelf het prettigst vindt. U zult de resultaten zien na een paar weken als u uw waisttrainer regelmatig draagt. Zodra u resultaat begint te zien, kun u een maat kleiner gaan in uw waisttrainer. Als u gaat slapen, is het verstandig deze af te doen. Het dragen van waisttrainers naar bed wordt sterk afgeraden. Uw lichaam heeft tijd nodig om te rusten en te herstellen.

WAT TE VERWACHTEN BIJ HET GEBRUIK VAN EEN WAISTTRAINER

 

Bij WAISTLINE zijn waisttrainers verreweg het meest populaire item dat we verkopen, de eerste indruk van een waisttrainer op iemand die nieuw is met dit product, is vaak hoe strak of beklemmend het aanvoelt. Houd echter wel rekening met de variabelen voordat u opgeeft of een grotere maat bestelt.

 

Waren uw afmetingen correct?

Uw tailleomvang is de meest kritische factor bij het kopen van een waisttrainer. Gebruik een meetlint om het smalste deel van uw taille te vinden, dat is ongeveer vijf centimeter boven uw navel. Trek het meetlint niet te strak aan. Op deze manier krijgt u precies de omvang die u hebben wilt.

 

Weet u zeker dat u de maattabel correct heeft gevolgd?

Op het eerste gezicht is het een beetje verwarrend. Houd er rekening mee dat uw tailleomtrek niet altijd hetzelfde getal is als de maat die u bestelt. Onze maattabellen zijn uitgebreid getest om ervoor te zorgen dat ze de meest nauwkeurige maatvoering aangeven die beschikbaar is. Ga bij twijfel voor een grotere maat, u kunt hem desnoods altijd strakker zetten. De best passende waisttrainers zijn die welke kunnen worden aangepast aan verschillende lichaamstypes.

 

Weet u zeker dat u de trainer op de juiste manier aan heeft gedaan?

Waisttrainers kunnen een beetje moeilijk zijn om aan te trekken als u er niet bekend mee bent. Begin met het bevestigen van de onderste haak-en-oogsluiting van het kledingstuk rond het smalste deel van uw taille. Ga langzaam en voorzichtig omhoog langs de haken totdat het kledingstuk stevig om uw onderbuik bevestigd zit.